TOPlist

 

 


Obchodní podmínky » Vrácení zboží-jak postupovat
Vrácení zboží ve lhůtě do 14 dní od nákupu

V souladu s platnou legislativou má každý zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Toto odstoupení musí být prokazatelně doručeno naší společnosti do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

Před vrácením zboží nejprve prodávajícího telefonicky nebo elektronickou poštou kontaktujte !!

Od prodávajícího obdržíte instrukce jak postupovat a domluvíte se na nejvyhovujícím způsobu uplatnění záruky vrácení peněz (způsob vrácení zboží – pošta, dopravce, osobně; způsob vrácení peněz – převod, složenka atd.)

 

email: info@androidplanet.cz

telefon: 608 684 744

 

Aby bylo vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty uznáno, musí kupující splnit následující podmínky vrácení zboží:

Zboží musí být čisté, naprosto neporušené, dobře zabalené v originálním neporušeném obalu a schopné dalšího prodeje. Musí být rovněž kompletní, tak jak jej kupující od prodávajícího převzal. Pokud některá z těchto zásad nebude dodržena, bude zboží vráceno zpět, nebo bude vrácena jen poměrná část hodnoty zboží - podle toho, jak porušení zboží omezí jeho další prodejnost.

V případě zasílání vráceného zboží, doporučujeme zákazníkům před odesláním zdokumentovat skutečný stav výrobku. Nejlépe tak učiníte pořízením fotografie nebo videozáznamu, přední a zadní strany výrobku s časovým razítkem.

Čitelná fotografie nebo videozáznam, bude dostatečným důkazem, že zboží vracíte ve 100% stavu a vyhnete se tak případným komplikacím, které mohou nastat během přepravy výrobku.

U telefonů a tabletů dopručujeme záznam displeje ve spuštěném stavu-nejlépe s otevřenou stránkou prohlížeče-www.seznam.cz (ideální pro identifikaci časové stopy záznamu).

Zboží musí být zasláno prodávajícímu běžnou balíkovou službou, dopravcem, kurýrem nebo předáno osobně. Dobírka nebude přijata. Přesný způsob zaslání si obě strany předem domluví.

 

Odstoupení od kupní smlouvy:

Zákazník může realizovat své právo vrácením zboží doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců.

Pokud se tak rozhodne, musí projev vůle o odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.

Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů.

V případě doručování zboží přepravcem, dohodne Prodávající se Zákazníkem způsob vrácení kupní ceny. Pokud došlo ke snížení hodnoty vraceného zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je Zákazník povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou započtení hodnoty opotřebení či spotřebování zboží na vracenou kupní cenu.

Kupní cena je Zákazníkovi vyplacena v částce snížené o hodnotu opotřebení či spotřebování zboží. Hodnotu opotřebení či spotřebování určuje Prodávající v závislosti na výši opotřebování či spotřebování vraceného zboží. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to nejpozději do 30 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího (od doruční odstoupení od smlouvy).

Zboží poškozené Zákazníkem či zboží nekompletní nelze vrátit. Nekompletnost zboží dodávaného prostřednictvím přepravce nebo jeho poškození při přepravě řeší Reklamační řád. Pokud je zboží dodáváno v plastovém obalu, který je při jeho rozbalení zničen nebo poškozen tak, že je již nepoužitelný, má Prodávající právo na náhradu za znehodnocení zboží, které je způsobeno tím, že již toto zboží nemůže prodat za stejnou cenu jako zboží v originálním obalu. Znehodnocením je rozdíl mezi cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité a cenou, za kterou bylo zboží prodáno v originálním obalu.