TOPlist

 

 


» Reklamace-jak postupovat
Jak postupovat při reklamaci

Chápeme, že vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc.

Prosíme zákazníky o trpělivost a pochopení, při řešení případných problémů, které se mohou vyskytnout u každého komplikovanějšího přístroje.


Postup uplatnění reklamace
Pro zjednodušení a maximální přehlednost je proces reklamace převeden i do elektronické podoby. Při uplatnění reklamace je třeba uplatnit následující postup:

  1. Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, který najdete ZDE.
  2. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace.
  3. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji, případně jak k ní došlo.
  4. V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.
  5. Vyplněný protokol je třeba nejprve odeslat elektronicky. Poté obdržíte potvrzovací mail včetně čísla, pro identifikaci vaší reklamace.
  6. Číslo reklamace musí být vloženo do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku běhěm přepravy (včetně obalu výrobku!).
  7. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část
  8. V případě, že neobržíte odpověd na vyplněný reklamační formulář do 48 hodin, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle 608 684 744

 

 

Zboží odesílejte na adresu :

Jiří Černek
Šromova 640/45
64300 Brno
email: info@androidplanet.cz
mobil: 608 684 744

 

Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.



Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!

O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží - telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím administračního rozhraní.